تبریک روز مادر و ولادت با سعادت بانوی عالمین حضرت فاطمه زهرا(س)
نوشته شده توسط : سولماز
فرا رسیدن روز مادر و همچنین ولادت با سعادت بانوی اعظم حضرت فاطمه زهرا (س)به همه دانشجویان دانشگاه گلستان تبریک عرض می کنم. ما را در شادی خودتان سهیم بدانید.

نمایندگان ودانشجویان رشته علوم اجتماعی دانشگاه گلستان

مادر عزیزم روزت مبارک!!!

در اینجا شعری زیبا به همه ی مادران عزیز و گرامی در سرتاسر میهنم ایران تقدیم می کنم.

نمایندگان ودانشجویان رشته علوم اجتماعی دانشگاه گلستان

مادرم باز، سلام!                                                      من همینم،

پرم از واژه دلتنگی ِناب!                                     گر که آزاد شوم شعر برایم کافیست!

واژه‌ها را به صف آرم و بگویم سلام!                     کاش یک لحظه به دیدار من آیی مادر

یا که از قلب پدر غم بزدایی مادر                         دلم از دوری تو سخت گرفته مادر

و همین بس که جات توی بهشته مادر                  این درست، من یار و یاور دارم

به صلاح دید ِخداوند، قناعت دارم                       و به آنچه که مقدر کرده...

من شدیداً رضایت دارم                                      ولی از دوری تو مادر خوبم، شکایت دارم

من به این واژه سرایی که عادت دارم                  و به آن لحظه که در خواب من آیی قناعت دارم

و به هر دختر که با مادر خویش است..                      حسادت دارم

ولی گویم که باز هم به خداوند رضایت دارم            من به درک رفتنت مادر خوبم، شجاعت دارم

و به این صبر،                                                 به این دوری ِزود هنگام هم جدیدا که عادت دارم

همین بس که از دور، از آن بالاها                            من به سر، سایه مادر دارم

شعر را کم کنم این واژه سرایی بس است               و همین شکوِه که مادر تو کجایی بس است

و در این روز که روز تو باید باشد                              در همین حد که تو پیش خدایی بس است.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم